I pay you for being stupid and not take responsibility!

 

 
Seriöst varför händer allting mig. Min nya forum för miljömedvetna, har inte domän, eller den jag pekade, fungerar inte, samtliga mina bilder försvann, på min humorblogg, och supporten ba´: "Vilka bilder är borta?" Seriöst skadad fråga, de kan ju bara surfa in och se att allt är borta, så lealöst kundtjänst, asså. Latare än mig. En annan kundtjänst på Webbsupport, skickade följande mail efter min fråga: "Var du nöjd med supporten, nu stänger vi tråden". Ha ha. De hade inte svarat på min fråga, ändå ska jag rescensera dem med guld medalj på Un Trust Pilot. Seriöst skadat och verkligen über brist på ansvar. Vad funkar annars en support, till, för att hjälpa, tror dessa nissar att det hjälper, när de inte sköter sitt jobb? Jag betalar ju uppenbarligen för deras jobb, eller icke jobb. Ha ha. En arg blatte försöker sig in i Reklam branschen.